Bintang

salji

Tuesday, 30 October 2012

Life as Student

Update kali ni Fina nak perkenalkan kawan2 sekelas Fina yang sama program dengan Fina..susah senang kami tetap bersama..kami semua 27 orang dan sorang je lelaki..kesian dia takde kawan..sekarang kami semua dah semester 5..tinggal lagi 3 semester je untuk kami bersama..walau apa pun kami tetap rakan sekelas yang best dan awesome lah..!!




Inilah wajah-wajah kami semasa semester 1..masih suci murni dan nampak 
baik-baik belaka..hehe




Ni pula masa semester 2..kami buat kerja lapangan kursus 
perkembangan personaliti di Raudhatus Sakinah 




haa..sudah semester 3..ungu-ungu semuanya pakai baju counselor to be..
masa ni kami yang ajurkan program dan kami yang menjadi pesertanya di Desa Selesa..pelik tapi benar..




Wow..orennya berbaju korporat..jauh ni pegi sampai ke Terengganu untuk
 kursus penyalahgunaan dadah..

No comments:

Post a Comment