Bintang

salji


Tuesday 30 October 2012

Diriku...

Nama saya Nur Shafina Binti Mohamad..tapi semua orang panggil Fina je. Asal dari Balik Pulau, Pulau Pinang. Umur sekarang dah 22 tahun..dah tua jugak la..masih belajar di Universiti Pendidikan Sultan Idris dalam program Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling..pada mulanya saya kurang minat sangat dengan bidang kaunseling ni tapi bila dah belajar rasa macam best pula..ada perkara yang menarik dalam kaunseling ni sebenarnya..tapi tak payah nak cerita la..assignment memang banyak  la kalau jadi student kaunseling ni..pening..tension..stress semua ada kalau tiba masa untuk melaksanakan tugasan..cukup la takat tu dulu pasal diri saya..ehhh jap2 nk tunjuk gambar family saya dan kawan2 baik saya kat UPSI.



Ni la family saya yang serba ungu ni..hehe..saya sorang je anak perempuan dalam family..
yang lagi dua orang tu adik lelaki saya. 


yang ni pulak..kawan2 baik saya kat UPSI..memang best kawan dengan diorang ni..
semua happening kalau crita topik panas dan menarik..hahaha


haa..yang ni la aini..kawan paling baik saya kat UPSI..pegi kelas sama2,,
balik sama2..balik Penang pun sama2..maklumlah kami dua orang je sama negeri dalam kelas..huhu

No comments:

Post a Comment